בשנים האחרונות, ישנה עליה בהפצה, מיתוג ושימוש בכרטיסי ביקור דיגיטליים בקרב בעלי מקצוע שונים מאינסטלטורים ומנעולנים ועד עורכי דין אשר מתמחים בתחום ספציפי.
במאמר זה, אנסה להסביר כיצד זה עובד ומה היתרונות העיקריים לעיצוב ובנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלך.
מה זה בכלל כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי דומה לכרטיס הביקור הנפוץ מנייר עם הבדל משמעותי אחד – שהוא וירטואלי לחלוטין, זמין 24 שעות ביממה ונגיש מכל מכשיר אלקטרוני (מחשב, טאבלט או סמארטפון).
כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול להכיל מידע על בעל המשרד, מידע ליצירת קשר עם המשרד, טלפונים, אפשרויות ניווט לכתובת, תמונות ואפילו וידאו שיווקי אשר יציג אותך.
כרטיס ביקור דיגיטלי – איך זה עובד?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה עמוד HTML, PHP או ASP אשר מותאם בצורה רספונסיבית לכל מכשיר של לקוח הקצה.
כלומר, אותו כרטיס ביקור יוכל להיות מוצג בכל אחד מהמסכים (המחשב השולחני, הטאבלט או הסמארטפון האישי) באותה צורה ויאפשר ללקוח ליצור עימך קשר בכל אחד מהמכשירים הנ"ל.
לשם המחשה, הנה דוגמא לכרטיס דיגיטלי של אלינוי פינטו נכסים אשר מוצג בצורה קריאה, מקצועית וטובה בכל אחד מהמכשירים הנפוצים:
תהליך יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי בצורה עצמאית או עם כל חברה לעיצוב ופיתוח כרטיסי ביקור דיגיטליים מורכב מהשלבים הבאים:
- אפיון צרכים ראשוני – כפתורים נחוצים, מבנה כללי של כרטיס הביקור וכדומה.
- עיצוב גרפי – עיצוב בסיסי בהתאם לשפה הגרפית של העסק תוך הקפדה על צבעי הכפתורים והאלמנטים השונים.
- תוכן – הזנת כל התוכן של הלקוח (טקסטים, תמונות או וידאו) עם קישורים לרשתות חברתיות, גוגל לעסקים, Waze וכדומה.
ברוב המקרים, תהליך העיצוב והבנייה של הכרטיס יכול להתבצע במהירות רבה בתוך 1-3 שעות עבודה (כתלות במורכבות הכרטיס ומקצועיות האדם אתה מעצב ומפתח אותו).
לסיכום, אין ספק שככל שהעולם השיווקי מתקדם, כך עומדים לרשות בעל העסק טכנולוגיות חדשות אשר יכולות לייעל, לשכלל ולהנגיש את העבודה, המקצועיות והמומחיות שלו ליותר ויותר אנשים בצורה מהירה יותר.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא העתיד, ואם אין לך אחד כזה, זה הזמן ליצור קשר עם חברה לבניית כרטיסים דיגיטליים אשר תצעיד את העסק שלך קדימה!