הרשת החברתית של פייסבוק לא רק נחשבת לפופולארית מכולן עבור הגולשים בישראל, אלא גם מציעה מספר דרכים בהם בעלי עסקים יכולים לפרסם את העסק שלהם ולמשוך לקוחות חדשים. מערכת הפרסום של פייסבוק היא ללא ספק מהמתקדמות ביותר שישנן ועם אפשרות להגיע ללקוחות חדשים בעלות נמוכה יחסית לאפשרויות פרסום אחרות.
העסק שלכם מעוניין למשוך לקוחות חדשים ואתם מתלבטים מה תהיה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. למעשה הרוב מתלבטים כיום באיזו מדיה דיגיטלית לבצע את הפרסום שלהם ופחות חושבים על מדיות ישנות יותר כמו מקומונים, פליירים, מגנטים או שלטי חוצות.
הרשת החברתית המובילה פייסבוק, עם 5 מיליון ישראלים שמבקרים בה מדי יום, מציעה את אחת ממערכות הפרסום המתקדמות והיעילות ביותר שניתן להעלות על הדעת ולכן כמעט כל עסק בוחר להתנסות בהקמה של קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק לפחות פעם אחת והרוב ממשיכים לעשות בה שימוש שכזה לאורך זמן רב לאחר מכן.
היתרון הגדול של פייסבוק הוא כמויות המידע העצומות שיש לה על הגולשים החברים בה ובין אם הדבר חיובי או שלילי, עבור עסקים שמחפשים לפלח במדויק את קהל הלקוחות שהם מעוניינים בו, הדבר נחשב למכרה זהב של מידע חיוני. כמו כן הרשת מציעה כמה אפשרויות פרסום שונות שכל אחת מהן יכולה להתאים בצורה מושלמת לסוגי עסקים שונים.
מהן אפשרויות הפרסום בפייסבוק?
פייסבוק מציעה כמה אופציות לפרסום כדי להגדיל את ההתאמה שלה למפרסמים השונים.
- קמפיין רימרקטינג בפייסבוק – קמפיין שמבוסס על קהל קיים של העסק, כאלו שרשומים ברשימת תפוצה, שעוקבים אחרי הדף העסקי או כל בסיס נתונים קיים אחר. על אותו הקהל אפשר להריץ קמפיין פרסום בפייסבוק שמותאם בדיוק עבורו. הקמפיין "ירדוף" אותו לאורך זמן במטרה לשכנע את הקהל הזה להפוך ללקוח.
- קמפיין המרות בפייסבוק – סוג קמפיין שמטרתו למשוך את הגולש לבצע פעולה שמתאימה למפרסם. הפעולה יכולה להיות הצטרפות לשירות שהוא מציע, מעבר לקניה באתר, הרשמה לרשימת תפוצה או כל דבר אחר שמתאים עבורו.
- קמפיין לידים בפייסבוק – כאשר מחפשים לידים שאפשר לחזור אליהם במטרה לבצע מכירה כלשהי זה הקמפיין עבורכם. הקמפיין מוביל את הגולשים לטופס בו ישאירו פרטי התקשרות כדי להפוך ללקוחות, לקבל מידע נוסף או כל סיבה אחרת שמתאימה למפרסם.
- קמפיין לייקים בפייסבוק – מחפשים עוד עוקבים לדף? זה הפתרון עבורכם. קמפיין לייקים מושך את הגולשים לעשות לייק ולהפוך לעוקבים של הדף שלכם. כעת הם יהיו יותר חשופים לתוכן שתעלו ויוכלו להתרשם המקצועיות, השירות או המוצרים שאתם מציעים.
האפשרויות הללו זמינות עבור כל בעל עסק שמחפש פרסום יעיל בפייסבוק ויש מי שיבחרו כמה מהסוגים הללו במקביל ואחרים יעדיפו סוג קמפיין אחד שהכי מתאים עבורם. עבור כולם מדובר במדיה מתקדמת ביותר עם מידע יקר ערך, מערכת ניהול מתקדמת המציג הנתונים בזמן אמת וגם אפשרות ניטור ובקרה לייעול של הפרסום שלכם בכל קמפיין מחדש.
המאמר נכתב בשיתוף עם Viral Marketing חברת שיווק דיגיטלי אשר מעניקה פתרונות שיווק, פרסום וקידום לעסקים בפייסבוק.